نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2363
-
الف
+

تجربه بازیگر «لیسانسه‌ها» از تجربه ابتلا به کرونا

«امیر کاظمی» بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» از تجربه ابتلای خود به کرونا سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «امیر کاظمی» بازیگر نقش «مازیار» در سریال «لیسانسه‌ها» طی یک مصاحبه از نقش آفرینی خود در سریال نوروزی «بی خانمان» گفت و درپیوند با تجربه ابتلای خود به بیماری کرونا صحبت کرد.

وی اظهار داشت: من اواخر ماه میزان(مهر) زمانی که مصروف نقش آفرینی در سریال «با خانمان» بودم به ویروس کرونا مبتلا شدم.

بازیگر سریال «لیسانسه ها» ادامه داد: فورا بعد از اینکه متوجه شدم تب دارم، آزمایش کرونا دادم و همین تشخیص سریع باعث شد از این بیماری آسان‌تر گذر کنم. بنابراین از مردم می‌خواهم نسبت به علایم خود بی توجه نباشند تا ضمن اینکه از تداوی خود غافل نمی‌شوند، زمینه ابتلای دیگران را به ویروس کرونا را هم فراهم نخواهند کرد.

امیر کاظمی همچنین با اشاره به ساخت سریال نوروزی «با خانمان»، به خبرنگار فارس گفت: این روزها تقریبا نزدیک به ۲۰۰ نفر در دو گروه مصروف به کاریم تا سریال را به نشر برای ایام عید نوروز برسانیم.

«امیر کاظمی» زاده ۱۹ عقرب(آبان) ۱۳۶۹ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر اهل ایران است.

وی بازیگری را در نوجوانی با سریال «کتابفروشی هدهد» شروع کرد. سپس در سریال‌های دیگری به ایفای نقش پرداخت تا این که با ایفای نقش «مازیار» یکی از سه کرکتر اصلی سریال «لیسانسه ها» به شهرت رسید و برای بازی در این سریال کاندیدای دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمیدی سال ایران از جشنواره معتبر مجله دنیای تصویر شد.

نقش آفرینی در سریال های «همه بچه های من»، «سایه روشن»، «خانه اجاره ای»، «وضعیت سفید»، «زمانی برای عاشقی»، «گشت ویژه»، «محکومین» و... در کارنامه هنری این بازیگر ایرانی دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «لیسانسه ها»

تماشای آنلاین سریال لیسانسه ها2

یک سریال کمیدی جدید در راه است

«حسن پور شیرازی» و «افسانه بایگان» به «باخانمان» پیوستند

بازگشت سریال های کمیدی به رسانه ملی ایران

بازگشت «افسانه بایگان» به تلویزیون با یک سریال طنز

 ع ا 

نظر شما
ارسال نظر